Similar Posts
Knust sidespeil
Litt uheldig innkjøring i garasjen.
Takket være Ring Tore Teigen fikk vi skaffet en ny fra en bruktbil.
Misberget 20.02-2026
Trodde ikke det skulle være så fint å gå til toppen på Misberget vinterstid, men det var faktisk mye enklere enn sommerstid. Jeg var opp ca 10:15, klatret opp til bua øverst i tårnet, tok noen bilder i tåka og småløp ned igjen. I dag har jeg en forferdelig gangsperre:-)
Fefor Julen 2022
I år bestemte Jorunn seg for at i år skal vi feire julen på et høyfjellshotell. Jeg kunne ikke stille opp annet enn å være med. Og det angret jeg ikke på. Alle barna våre var med, og det ble både skitur og badstu. Dessverre var svømmebassenget stengt pga feil. Men det var en koselig…





